Takk for super dugnadsinnsats!
Over 40 personer stilte opp og det ble malt, luket, kjørt på kugjødsel, klippet hekker og trær, oljet benker og mye mer.
Noen kilo pølser ble fortært i etterkant.
Takk for innsats og hyggelig ettermiddag/kveld!
Ta gjerne en kikk på lokalavisen RHA’s bildereportasje HER.

